Εκτύπωση

Ήσυχες παραλίες ή παραθαλάσσια μέρη με τουριστική κίνηση;

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας, η τρίτη ενότητα αποτέλεσε μια καλή αφορμή να συζητήσουμε για την επιχειρηματολογία, την περιγραφή, την αφήγηση, την έρευνα και... τη φύση!

Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας, οι μαθητές/τριες του τμήματος Α3 χωρίστηκαν σε ομάδες και ανέλαβαν δράση! Όλοι αναζήτησαν κείμενα και εικόνες σε περιοδικά, εφημερίδες, τουριστικούς οδηγούς, λογοτεχνικά έργα  και το διαδίκτυο, με στόχο να εντοπίσουν στοιχεία που αφορούν ήσυχες παραλίες και παραθαλάσσια μέρη με μεγάλη τουριστική κίνηση.

Η πρώτη και η δεύτερη ομάδα οργάνωσαν το υλικό, έβαλαν τίτλους, πρόσθεσαν σχόλια στις εικόνες και έγραψαν τις δικές τους περιγραφές στα τοπία δημιουργώντας μία αφίσα. Η τρίτη ομάδα οργάνωσε τις πληροφορίες και κατέγραψε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε επιλογής δημιουργώντας ένα πληροφοριογράφημα με επιχειρήματα και αντεπιχειρήματα. Η τέταρτη ομάδα αξιοποιώντας όλες τις πληροφορίες, ανέλαβε την έρευνα της τάξης, προκειμένου να διερευνήσει τις απόψεις που έχουν και άλλοι άνθρωποι για το δίλημμα: ήσυχες παραλίες ή πολυσύχναστα τουριστικά θέρετρα.

Οι μαθήτριες, δημιούργησαν ένα ερωτηματολόγιο και ρωτήσαν 100 ανθρώπους από το σχολικό, το οικογενειακό και το ευρύτερο κοινωνικό τους περιβάλλον τι διακοπές προτιμούν. Στη συνέχεια, απέδωσαν τα αποτελέσματα σχηματικά σε ραβδογράμματα και εξηγήσαν με ένα σύντομο συνοδευτικό κείμενο τα αποτελέσματα. Πατήστε εδώ για να προβάλετε τις δημιουργίες των ομάδων.