Εκτύπωση

Στα τμήματα Γ2 και Γ3 και, στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας, συζητήσαμε για την Ελλάδα και για τα χαρακτηριστικά του διαφημιστικού λόγου.

Πόσο διαφέρει η σύγχρονη Ελλάδα από την αρχαία; Μπορούμε να εμπνευστούμε από την αρχαία ελληνική ιστορία και μυθολογία για να διαφημίσουμε ένα νέο προϊόν; Υπάρχουν εταιρείες  που έχουν κάνει κάτι ανάλογο; 

Μετά τη συζήτηση, οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες. Ορισμένες ομάδες ανέλαβαν να παρουσιάσουν προϊόντα που ήδη υπάρχουν στην αγορά και έχουν εμπνευστεί την ονομασία τους από την αρχαία Ελλάδα, ενώ άλλες  αποφάσισαν να διαφημίσουν ένα δικό τους νέο προϊόν. Απαραίτητη προϋπόθεση; Η σύνδεση της διαφημιστικής ιδέας με κάτι αρχαιοελληνικό.

Οι μαθητές, αφού ετοίμασαν το όνομα και το λογότυπο του προϊόντος τους, το διαφήμισαν στην τάξη με στόχο να πείσουν τους υποψήφιους αγοραστές-συμμαθητές τους. Απολαύσαμε δημιουργικές ιδέες από επίδοξους διαφημιστές και εξασκηθήκαμε στα χαρακτηριστικά του προφορικού διαφημιστικού λόγου!