|
|
Λίγες σκέψεις γιά το κάθε ένα έργο από την καθηγήτρια Βασιλική Γκαραβέλα |
1. α) Η Νίκη της Σαμοθράκης |
Β. Κ. Γ' τάξη |
α. Είναι ένα πολύ ωραίο σχέδιο με κίνηση,ποιότητα στη γραμμή (διαφοροποίηση στον τόνο), γεμάτο συμβολισμούς! Έχει φρεσκάδα καί ζωντάνια!
|
1. β) η μάχη του Verdun |
Β. Κ. Γ' τάξη |
β. Ένταση, δύναμη, ορμή. Είναι τα στοιχεία πού κυριαρχούν στο έργο. Στο πρώτο πλάνο, έχει πολύ ενδιαφέρον ο τρόπος με τον οποίο έχει σχεδιαστεί το συρματόπλεγμα. Οι τρείς κεντρικές φιγούρες, ιδιαίτερα η μεσαία, είναι πολύ δυνατές. Με τη διαφοροποίηση τού τόνου στη γραμμή και τη διαφοροποίηση τού μεγέθους, έχει αποδοθεί η κίνηση και στις άλλες φιγούρες. |
2. Santa Maria Maddalena της Αρτεμιζίας Τζεντιλέσκι (Γκαλερί Uffizi-Φλωρεντίας) |
Ε. Π. Γ΄ τάξη |
Σε αυτό το σχέδιο, βλέπουμε το φως να λάμπει! Η προσπάθεια απόδοσης τού προσώπου είναι πολύ καλή. Το στόμα εκφράζει ευγένεια καί συστολή!
|
3. με αφορμή τον πίνακα του Μαγκρίτ |
Α. Μ. Γ΄ τάξη |
Τι όμορφη σύνθεση καί τι όμορφα χρώματα! Είναι ένα έργο γεμάτο ζωντάνια καί κίνηση!
|
4. |
Α. Χ. Β΄ τάξη |
Είναι ένα μοντέρνο, αφαιρετικό έργο! Σοφή η σχέση των χρωμάτων, κίτρινο - μωβ. Εξαιρετική η απόδοση της φιγούρας.
|
5. |
Β. Χ. Β΄ τάξη |
Ένα πορτραίτο με συναίσθημα! Εσωτερικότητα, προβληματισμό, σκέψη. Πολύ ωραίος ο συνδυασμός των χρωμάτων. Δυναμισμός καί εκφραστικότητα στη γραφή.
|
6. |
Μ. Γ. Α΄ τάξη |
Τι πρωτότυπο έργο! Μία σύνθεση όπου κυριαρχεί το γκρίζο με ποικιλία διαβαθμίσεων καί εντυπωσιάζουν οι χρωματιστές ομπρέλλες, σαν μιά νότα ελπίδας.
|
7. |
Γ. Τ. Β΄ τάξη |
Ένα υπέροχο έργο, ως προς τη σύνθεση, το σχέδιο, το χρώμα καί την ιδέα! Θα μπορούσε να το έχει σχεδιάσει ένας μεγάλος ζωγράφος...
|
8. |
Δ. Δ. Β΄ τάξη |
|
9. α) β) Κρυφό Σχολειό |
Θ. Μ. Γ΄ τάξη |
|
10. |
Π. Μ. Γ΄ τάξη |
|
11. |
Π. Β. Α΄ τάξη |
|
12. |
Μ. Σ. Α΄ τάξη |
|
13. |
Χ. Σ. Β΄τάξη |
|
14. |
Α.Χ. Β΄ τάξη |
|
15. |
Β. Χ. Β΄ τάξη |
|
16. |
Π. Κ. Β΄ τάξη |
|
17. |
Α. Π. Γ΄ τάξη |
|
18. |
Κ. Β. Α΄ τάξη |
|
19. |
Κ. Β. Α΄ τάξη |
|
20. |
Ε. Ζ. Β΄ τάξη |
|
21. |
Γ. Β. Α΄ τάξη |
|
22. |
Γ. Β. Α΄ τάξη |
|
23. |
Α. Β. Γ΄ τάξη |
|
24. |
Β. Κ. Β΄ τάξη |
γ΄ τάξ |
25. |
Λ. Κ. Β΄ τάξη
|
|
26. |
Ν. Π. Α΄ τάξη |
|
27. |
Π. Β. Α΄ τάξη |
|
28. |
Π. Κ. Α΄τάξη |
|
29. |
Θ. Χ. Β΄τάξη |
|
30. |
Ρ. Α. Γ΄ τάξη |
|
31. |
Α.Β. Γ΄ τάξη |
|
32. |
Π. Μ.Α΄ τάξη |
|
33. |
Ε. Ζ. Β΄ τάξη |
|
34. |
Γ. Τ. Β΄ τάξη |
|
35. |
Θ. Ζ. Α΄ τάξη |
|
36. |
Π. Σ. Α΄ τάξη |
|
37. |
Π. Σ. Α΄ τάξη |
|
38. |
Μ. Γ. Α΄ τάξη |
|
39. |
Ε. Μ. Α΄ τάξη |
|
40. |
Θ. Τ. Β΄ τάξη |
|
41. |
Ο. Λ. Α΄ τάξη |
|
42. |
Ρ.Μ. Β΄ τάξη |
|
43. |
Ε. Μ. Α΄ τάξη |
|
44. |
Σ. Κ. Α΄ τάξη |
|
45. |
Π. Μ. Γ΄ τάξη |
|
46. |
Π. Μ. Γ΄ τάξη |
|
47. |
Θ. Μ. Γ΄ τάξη |
|
48. |
Κ. Φ. Α΄ τάξη |
|
49. |
Κ. Φ. Α΄ τάξη |
|
50. |
Λ. Κ. Α΄ τάξη |
|
51. |
Μ. Γ. Α΄ τάξη |
|
52. |
Β. Κ. Γ΄ τάξη |
|
53. |
Κ. Φ. Α΄τάξη |
|
54. |
Μ. Φ. Γ΄ τάξη |
|
55. |
Μ. Φ. Γ΄ τάξη |
|
56. |
Β. Χ. Β΄ τάξη |
|
57. |
Α. Χ. Β΄ τάξη |
|
58. |
Α. Μ. Γ΄ τάξη |
|
59. |
Μ. Φ. Γ΄ τάξη |
|
60. |
Π. Β. Α΄ τάξη |
|
61. |
Α. Μ. Γ΄ τάξη |
|
62. |
Κ.Φ. Α΄ τάξη |
|
63. |
Κ.Φ. Α΄ τάξη |
|
64. |
Ε.Ζ. Β΄ τάξη |
|
65. |
Ε.Ζ. Β΄ τάξη |
|
66. |
Μ.Χ. Α΄ τάξη |
|
67. |
Σ. Μ. Α΄ τάξη |
|
68. |
Σ. Μ. Α΄ τάξη |
|
69. |
Μ. Φ. Γ΄ τάξη |
|
70. |
Α. Γ. Α΄ τάξη |
|
71. |
Α. Μ. Γ΄ τάξη |
|
(πατήστε πάνω στις εικόνες)